Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36100
Title: | Методика розробки навчального курсу з використанням інтерактивних медіа та доповненої реальності |
Authors: | Пушкар О. І. Євсєєв О. С. Воропаєва О. В. |
Keywords: | Інтерактивні медіа Доповнена реальність (AR) Розробка навчального курсу 3D-моделювання Дистанційне навчання образотворче мистецтво Система управління навчанням (LMS) Цифрові освітні технології |
Issue Date: | 2024 |
Citation: | Пушкар О. І. Методика розробки навчального курсу з використанням інтерактивних медіа та доповненої реальності / О. І. Пушкар, О. С. Євсєєв, О. В. Воропаєва // Поліграфія і видавнича справа. – Львів, 2024. - № 2 (88). - С. 105 – 122. |
Abstract: | Запропоновано методику створення інтерактивного навчального курсу, яка базується на використанні інтерактивних медіа та технологій доповненої реальності. Систематизовано етапи створення навчального курсу, що включають аналіз цільової аудиторії, збір матеріалів, розробку структури та вибір технологічних платформ. Інтегровано технології доповненої реальності (AR) на прикладі 3D-моделі японської ляльки Urasaki Hakata, що забезпечує наближеність навчального процесу до реальних умов та дозволяє детально вивчати об›єкти. Застосовано інтерактивні медіа, включаючи мультимедійні компоненти, відео, 3D-моделі та порівняльні зображення, що підвищують мотивацію студентів і сприяють глибшому засвоєнню матеріалу. Розроблено технологічний процес реалізації курсу з урахуванням вхідних ресурсів, технічних вимог і ключових етапів. Практичне застосування методики підтвердило її ефективність у створенні інтерактивного навчального середовища, яке забезпечує високу залученість студентів, розвиток практичних навичок і адаптацію до сучасних освітніх викликів. |
URI: | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36100 |
Appears in Collections: | Статті (МСТ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
download.pdf | 3,5 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.