Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36141
Назва: Стратегії цифрового маркетингу для просування мобільних додатків, роль таргетованої реклами
Автори: Пашняк І. М.
Ус М. І.
Теми: цифровий маркетинг
маркетингова стратегія
цифрова реклама
таргетована реклама
поведінкові особливості
конфіденційність інформації
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Пашняк І. М. Стратегії цифрового маркетингу для просування мобільних додатків, роль таргетованої реклами / І. М. Пашняк, М. І. Ус // Економіка та суспільство. - 2024. - №69.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена розробці ефективних стратегій цифрового маркетингу та ролі таргетованої реклами. Розглянуто ключові етапи формування стратегії цифрового маркетингу, зокрема цільове дослідження ринку, аналіз конкурентів і створення присутності. Особливу увагу приділено таргетованій рекламі, яка забезпечує точний доступ до цільової аудиторії. Визначено її різновиди, формати показу, моделі оплати, ключові цілі, переваги та недоліки, зокрема ризики щодо конфіденційності даних. Охарактеризовано тенденції ринку цифрової реклами у США. Порівняння американського й українського досвіду виявило відмінності у платоспроможності користувачів, вартості реклами, особливостях аудиторії і підходах до регулювання даних. Ці висновки можуть допомогти розробляти ефективні стратегії цифрового маркетингу та виходити на американський ринок.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36141
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.