Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36161
Title: Планування маркетингової діяльності в туризмі
Authors: Прочан А. О.
Keywords: маркетинговий план
аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища
матричний підхід
альтернативні сценарії розвитку
Issue Date: 2007
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Прочан А. О. Планування маркетингової діяльності в туризмі / А. О. Прочан // Економіка розвитку. – 2007. – № 1 (41). – С. 54-56.
Abstract: In the article an analysis of a tourism agency activity planning is carried out. The stages of strategic planning and directions which allow the tourism agency to strengthen its positions are examined.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36161
Appears in Collections:№ 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
прочан.pdf270,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.