Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36334
Title: Управління стратегічною взаємодією підприємства зі споживачами
Authors: Шемаєва Л. Г.
Keywords: партнерські відносини
маркетинг взаємодії
цінність товару
споживачі
Issue Date: 2007
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Шемаєва Л. Г. Управління стратегічною взаємодією підприємства зі споживачами / Л. Г. Шемаєва // Економіка розвитку. – 2007. – № 2 (42). – С. 64-67.
Abstract: This article considered a problem of formation and management of effective partner ship between the enterprise and consumers for maintening the strategic interests enterprise realization. It is offered to use the concept marketing positions of partner relations in combination with the management technology of strategic interaction of the enterprise with the environment subjects which assumes the realization of reflective management and use of device cognition modelling.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36334
Appears in Collections:№ 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
шемаєва.pdf807,22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.