Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/364
Название: МОДЕЛІ ОЦІНКИ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ
Авторы: Голубцова Д. С.
Ключевые слова: реклама
рекламна кампанія
економічна та комунікативна ефективність реклами
Дата публикации: 2012
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Голубцова Д. С. Моделі оцінки економічної ефективності рекламної кампанії / Д. С. Голубцова // Управління розвитком . 2012. № 1. С. 45-48
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто поняття реклами, основні напрями вивчення реклами. Наведено моделі економічної й комунікативної ефективності реклами.
The notion of advertising, the main areas of advertising study were considered. The models of economic and communicative effectiveness of advertising are given.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/364
Располагается в коллекциях:№1



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.