Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/364
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГолубцова Д. С.-
dc.date.accessioned2012-05-10T09:23:06Z-
dc.date.available2012-05-10T09:23:06Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГолубцова Д. С. Моделі оцінки економічної ефективності рекламної кампанії / Д. С. Голубцова // Управління розвитком . 2012. № 1. С. 45-48en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/364-
dc.description.abstractРозглянуто поняття реклами, основні напрями вивчення реклами. Наведено моделі економічної й комунікативної ефективності реклами.en_US
dc.description.abstractThe notion of advertising, the main areas of advertising study were considered. The models of economic and communicative effectiveness of advertising are given.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectрекламна кампаніяen_US
dc.subjectекономічна та комунікативна ефективність рекламиen_US
dc.titleМОДЕЛІ ОЦІНКИ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc659.113.73en_US
Располагается в коллекциях:№1



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.