Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/364
Назва: МОДЕЛІ ОЦІНКИ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ
Автори: Голубцова Д. С.
Теми: реклама
рекламна кампанія
економічна та комунікативна ефективність реклами
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Голубцова Д. С. Моделі оцінки економічної ефективності рекламної кампанії / Д. С. Голубцова // Управління розвитком . 2012. № 1. С. 45-48
Короткий огляд (реферат): Розглянуто поняття реклами, основні напрями вивчення реклами. Наведено моделі економічної й комунікативної ефективності реклами.
The notion of advertising, the main areas of advertising study were considered. The models of economic and communicative effectiveness of advertising are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/364
Розташовується у зібраннях:№1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.