Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/364
Title: МОДЕЛІ ОЦІНКИ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ
Authors: Голубцова Д. С.
Keywords: реклама
рекламна кампанія
економічна та комунікативна ефективність реклами
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Голубцова Д. С. Моделі оцінки економічної ефективності рекламної кампанії / Д. С. Голубцова // Управління розвитком . 2012. № 1. С. 45-48
Abstract: Розглянуто поняття реклами, основні напрями вивчення реклами. Наведено моделі економічної й комунікативної ефективності реклами.
The notion of advertising, the main areas of advertising study were considered. The models of economic and communicative effectiveness of advertising are given.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/364
Appears in Collections:№1



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.