Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36405
Title: | Здоров’язбережувальна психологія: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності «Психологія» освітньої програми «Психологія» другого (магістерського) рівня |
Authors: | Світлична Н. |
Keywords: | психологія здоров’я психічне здоров’я здоровий спосіб життя здоров’язбережувальна псижологія саморегуляція професійне здоров’я самоактуалізація |
Issue Date: | 2024 |
Citation: | Здоров’язбережувальна психологія: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності «Психологія» освітньої програми «Психологія» другого (магістерського) рівня: [Електронне видання] / укл. Н. Світлична. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – 10 с. (Укр.). |
Abstract: | Визначено мету дисципліни та її зв’язок з іншими галузями психологічного знання. Окреслено компетентності, яких набувають здобувачі вищої освіти в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план, зміст за модулями і темами, а також порядок і критерії оцінювання навчальних досягнень. Акцент зроблено на концептуальних засадах психології здоров’я; особливостях внутрішньої картини здоров’я; методах збереження психічного, фізичного та соціального благополуччя особистості; профілактиці стресу, емоційного вигорання, адиктивної поведінки; психології професійного здоров’я і довголіття. Програма передбачає активне застосування як класичних, так і новітніх методів навчання: практичні завдання за темами, поточні контрольні роботи, творчі та дослідницькі завдання, презентації за темами та написання есе. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 053 «Психологія». |
URI: | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36405 |
Appears in Collections: | Методичні матеріали (ПС) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
РПНД_Здоров'язбережувальна психологія_edited_pagenumber.pdf | 2,5 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.