Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36407
Title: | Інноваційні методи психологічної допомоги: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності «Психологія» освітньої програми «Психологія» другого (магістерського) рівня |
Authors: | Афанасьєва Н. |
Keywords: | психологічна допомога інноваційні методи психологічні інтервенції психологічні технології індивідуальна та групова робота психологічний супровід просвітницька діяльність |
Issue Date: | 2024 |
Citation: | Інноваційні методи психологічної допомоги: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності «Психологія» освітньої програми «Психологія» другого (магістерського) рівня: [Електронне видання] / укл. Н. Афанасьєва. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – 12 с. (Укр.). |
Abstract: | Визначено актуальність та мету дисципліни та її зв’язок з іншими видами психологічних інтервенцій. Окреслено компетентності, яких набувають здобувачі вищої освіти в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план, зміст за модулями і темами, а також порядок і критерії оцінювання навчальних досягнень. Акцент зроблено на концептуальних засадах і методологічних принципах психологічної допомоги; сучасних інноваційних підходах до практики психологічної допомоги. Програма передбачає активне застосування як класичних, так і новітніх методів навчання: завдання за темами; поточні контрольні роботи; творчі та дослідницькі завдання, розбір практичних кейсів та рольові ігри. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 053 «Психологія». |
URI: | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36407 |
Appears in Collections: | Методичні матеріали (ПС) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
поз.21РП доп план_Інноваційні методи психологічної допомоги_АФАНАСЬЄВА.pdf | 1,1 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.