Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36500
Title: Компетентністний підхід у підготовці маркетологів
Authors: Борисенко М. А.
Keywords: кваліфікація
компетентність
компетентнісний підхід
маркетолог
Issue Date: 2007
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Борисенко М. А. Компетентністний підхід у підготовці маркетологів / М. А. Борисенко // Економіка розвитку. – 2007. – № 4 (44). – С. 7-9.
Abstract: The modern system of higher education is oriented on the forming of future specialist's key competencies, that students must gain after studing every educational discipline. Determination of key competencies and appropriate skills, which the graduating students of speciality "Marketing" (educational qualifying level bachelor) must own after the study of discipline "Infrastructure of commodity market", creates pre-conditions in relation to the improvement of both essence of discipline and technology of studies.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36500
Appears in Collections:№ 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
борисенко.pdf608,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.