Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36633
Title: Класифікація інструментів аналітики даних у процесі формування міжнародних маркетингових стратегій
Authors: Дибач І. Л.
Keywords: аналітика даних
міжнародний маркетинг
стратегічне планування
цифрова трансформація
класифікація інструментів
Big Data
управлінські рішення
Issue Date: 2025
Citation: Дибач І. Л. Класифікація інструментів аналітики даних у процесі формування міжнародних маркетингових стратегій / І. Л. Дибач // Global trends in science and education : Proceedings of V International Scientific and Practical Conference, 2-4 June 2025. - Kyiv, 2025. - Pp. 976-981.
Abstract: У статті досліджено зростаюче значення аналітики даних як стратегічного ресурсу в умовах цифрової трансформації бізнесу та глобалізації ринку. Автор акцентує увагу на необхідності підвищення адаптивності та гнучкості підприємств у міжнародному маркетинговому середовищі шляхом інтеграції сучасних аналітичних інструментів у процес стратегічного планування. Обґрунтовано доцільність класифікації інструментів аналітики даних за функціональними ознаками, рівнем технічної складності, джерелами даних, ступенем автоматизації та етапами маркетингової воронки. Запропоновано структуровану модель класифікації, яка охоплює як базові, так і високотехнологічні аналітичні рішення, що використовуються у міжнародному маркетингу. Застосовані методи системного й порівняльного аналізу, а також узагальнення емпіричних кейсів, дозволили сформувати цілісний підхід до вибору аналітичних інструментів відповідно до стратегічних цілей компанії. Результати дослідження становлять концептуальну основу для підвищення ефективності прийняття управлінських рішень, релевантності маркетингових стратегій та досягнення стійких конкурентних переваг на міжнародних ринках.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36633
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GLOBAL-TRENDS-IN-SCIENCE-AND-EDUCATION-2-4.06.25_removed.pdf1,25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.