Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36652
Title: Сучасні аспекти організації збутової діяльності в умовах цифровізації суспільства
Authors: Кривобок К. В.
Канова О. А.
Keywords: сучасна збутова системи
збутова діяльність
цифровізація
гнучкість
конкурентоспроможність
цифрова ера
Issue Date: 2025
Citation: Кривобок К. В. Сучасні аспекти організації збутової діяльності в умовах цифровізації суспільства / К. В. Кривобок, О. А. Канова // Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу : матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції, 23-24 Квітня 2025 р. : тези допов. [Електронне Видання] У 2 Т. / Відп. Ред. Та Упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик – Київ: Видавничий Дім «Києво-Могилянська Академія», 2025.
Abstract: В сучасних умовах нестабільного впливу зовнішнього середовища, яке дуже сильно змінюється під впливом воєнного стану, що діє в країні, вкрай важливим питанням постає організація збутової діяльності. В роботі розглянуто основні аспекти організації збутової діяльності в сучасному цифровізованому суспільстві. Наведено основні елементи впровадження цифровізації в збутову діяльність, докладно проаналізовано ключові особливості наведених системи цифровізації збутової діяльності. Узагальнено вплив збутової діяльності в сучасному суспільстві на підвищення рівня конкурнтоспроможності підприємства. Обґрунтовано особливості гнучкості та адаптації підприємства їх можливості швидко реагувати на зміни в попиті та створювати персоналізовані пропозиції для клієнтів. Підприємства, які активно інтегрують цифрові інструменти у процеси збуту, отримують значні конкурентні переваги, включаючи збільшення продажів, оптимізацію витрат і покращення взаємодії зі споживачами.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36652
Appears in Collections:Статті (МБА)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.