Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36766
Title: Емпатія як основа дизайн-мислення в підприємництві
Authors: Чупир О. М.
Keywords: емпатія
дизайн-мислення
підприємництво
споживачі
людиноцентричність
потреби
емоції
співпереживання
Issue Date: 2025
Citation: Чупир О. М. Емпатія як основа дизайн-мислення в підприємництві / О. М. Чупир // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2025. - № 89. - С. 73-84.
Abstract: У статті розглянуто значення емпатії як визначального фактору для глибокого розуміння потреб, прихованих бажань, мотивацій і проблем користувачів, що є необхідною передумовою для створення інноваційних, релевантних і цінних продуктів і послуг у сфері підприємництва. Виявлено значення емпатії для побудови міцних відносин зі споживачами, що є ключем до забезпечення довгострокової лояльності та стабільного зростання бізнесу. Представлено роль емпатії як незамінного інструменту в ідентифікації користувацьких потреб у дизайн-мисленні в підприємницькій діяльності. Розкрито вагомий вплив емпатії в процесі ідентифікації потреб споживачів у контексті застосування дизайн-мислення у сфері підприємництва, підкреслюючи її важливість для розробки рішень, які максимально відповідають очікуванням та потребам ринку.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36766
Appears in Collections:Статті (ПТТБ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.