Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36793
Title: Розроблення маркетингової стратегії з просування продукції для торгівельного підприємства
Authors: Чернікова К. В.
Keywords: просування продукції
маркетингова стратегія
цифрові канали комунікації
споживачі
Issue Date: 2025
Citation: Чернікова К. В. Розроблення маркетингової стратегії з просування продукції для торгівельного підприємства / К. В. Чернікова, науковий керівник : О.Г. Зима // Актуальні питання та перспективи проведення наукових досліджень : матеріали IX Міжнародної студентської наукової конференції, м. Рівне, 30 травня, 2025 р. : тези допов. / ГО«Молодіжна наукова ліга». – Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2025. – С. 144–145.
Abstract: У статті досліджується важливість розроблення маркетингової стратегії щодо просування продукції для торговельного підприємства. Доведено, що це є багатогранним процесом, що вимагає системного підходу, глибокого аналізу та гнучкості в адаптації до змін ринкового середовища. Важливим для маркетингової стратегії просування продукції є Інтеграція традиційних та цифрових інструментів маркетингу, орієнтація на потреби споживачів та постійний моніторинг результатів.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36793
Appears in Collections:Статті студентів (БЖЦМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чернікова К. В. До репозитарію _тези.pdf1,79 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.