Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36840
Title: Формування рекламних стратегій міжнародних компаній з урахуванням поведінкових характеристик покоління Z
Authors: Бутенко О. П.
Keywords: рекламні стратегії
покоління Z
міжнародні компанії
поведінкові характеристики
Issue Date: 2025
Citation: Бутенко О. П. Формування рекламних стратегій міжнародних компаній з урахуванням поведінкових характеристик покоління Z / О. П. Бутенко // Sectoral research XXI: characteristics and features : collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the X International Scientific and Theoretical Conference, 20 черв. 2025 р.- Chicago, 2025. - С. 29–32.
Abstract: У роботі досліджено особливості формування рекламних стратегій міжнародних компаній з урахуванням поведінкових характеристик покоління Z. Проаналізовано трансформацію рекламної комунікації в умовах цифровізації та зростання ролі соціальних медіа. Визначено ключові споживчі цінності Gen Z, серед яких — автентичність, інтерактивність та соціальна відповідальність брендів. Особливу увагу приділено українському контексту, зокрема впливу воєнної реальності на сприйняття рекламного контенту молоддю. Узагальнено ефективні формати та канали комунікації, які забезпечують емоційний відгук цільової аудиторії. На основі аналізу сформульовано рекомендації щодо адаптації глобальних рекламних підходів до потреб і очікувань українських зумерів. Дослідження має практичну значущість для маркетингових стратегій компаній, що прагнуть зберігати релевантність у динамічному медіасередовищі.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36840
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Формування реламних стратегій-30-33 (1).pdf376,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.