Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3690
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАнтонова А. О.-
dc.date.accessioned2013-09-19T10:19:43Z-
dc.date.available2013-09-19T10:19:43Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationАнтонова А. О. Маркетингова цінова політика // Управління розвитком. – 2013. - №10. – С. 3 - 4en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3690-
dc.description.abstractПроаналізовано роль маркетингової цінової політики підприємства та вплив методології ціноутворення на її формування, розглянуто методи ціноутворення та ціновий фактор. Запропоновано напрями вдосконалення маркетингової цінової політики.en_US
dc.description.abstractThe role of the marketing price policy of an enterprise and the impact of the metho¬dology of pricing on its formation, the methods of pricing and the price factor have been examined. The directions of improving of the marketing price policy have been offered.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectмаркетингова цінова політикаen_US
dc.subjectціновий факторen_US
dc.subjectціноутворенняen_US
dc.subjectринкові відносиниen_US
dc.titleМаркетингова цінова політикаen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc658.8:338.51en_US
Располагается в коллекциях:№10

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Антонова А. О. Маркетингова цінова політика.pdf374,83 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.