Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3690
Название: Маркетингова цінова політика
Авторы: Антонова А. О.
Ключевые слова: маркетингова цінова політика
ціновий фактор
ціноутворення
ринкові відносини
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Антонова А. О. Маркетингова цінова політика // Управління розвитком. – 2013. - №10. – С. 3 - 4
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовано роль маркетингової цінової політики підприємства та вплив методології ціноутворення на її формування, розглянуто методи ціноутворення та ціновий фактор. Запропоновано напрями вдосконалення маркетингової цінової політики.
The role of the marketing price policy of an enterprise and the impact of the metho¬dology of pricing on its formation, the methods of pricing and the price factor have been examined. The directions of improving of the marketing price policy have been offered.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3690
Располагается в коллекциях:№10

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Антонова А. О. Маркетингова цінова політика.pdf374,83 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.