Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36976
Title: Поєднання статистичного моделювання та А/В-тестування у рекламній стратегії бізнесу
Authors: Литвиненко А. В.
Keywords: А/В-тестування
моделювання
бізнес
ефективність реклами
рекламна стратегія
Issue Date: 2025
Citation: Литвиненко А. В. Поєднання статистичного моделювання та А/В-тестування у рекламній стратегії бізнесу / А. В. Литвиненко // Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку бізнесу, фінансово-кредитних та облікових систем: збірник доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції, 16 травня 2025 р. : тези допов. [Електронний ресурс]. – Харків: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2025. – С. 621 – 622.
Abstract: У тезах розглянуто ефективність поєднання статистичного моделювання та A/B-тестування для побудови та оптимізації рекламних стратегій бізнесу. Автор аналізує можливості сучасних аналітичних інструментів, зокрема Google Analytics і Meta Ads Manager, а також демонструє, як за допомогою регресійного аналізу та кластеризації можна прогнозувати поведінку користувачів. Запропоновано покрокову модель інтеграції аналітики та тестування у процес ухвалення рішень. Такий підхід дозволяє зменшити маркетингові ризики, оптимізувати бюджет і підвищити ефективність рекламних кампаній.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36976
Appears in Collections:Статті (ДУПАЕП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Литвиненко.pdf568,95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.