Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3697
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБелозорова Т. О.-
dc.date.accessioned2013-09-19T11:05:38Z-
dc.date.available2013-09-19T11:05:38Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationБелозорова Т. О. Организация маркетинговой деятельности / Т. О. Белозорова // Управління розвитком. – 2013. - №10. – С. 6 - 8en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3697-
dc.description.abstractРассмотрена организация маркетинговой деятельности, которая занимает одно из важнейших мест на каждом предприятии. Исследована роль маркетинга в продвижении фирмы на рынке, а соответственно, и всего спектра товаров и услуг, предлагаемых ею.en_US
dc.description.abstractThe organization of marketing activities is of great importance for each enterprise. The role of marketing in promoting the firm in the market, and the entire range of products and services has been examined.en_US
dc.language.isoruen_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectорганизационная структураen_US
dc.subjectорганизация маркетингаen_US
dc.subjectмаркетинговая службаen_US
dc.subjectуправление маркетингомen_US
dc.subjectконтрольen_US
dc.subjectподразделения, маркетологиen_US
dc.subjectрынокen_US
dc.subjectмаркетинговые задачиen_US
dc.titleОрганизация маркетинговой деятельностиen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc658.8en_US
Розташовується у зібраннях:№ 10

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Белозорова Т. О. Организация маркетинговой деятельности.pdf344,79 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.