Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3697
Title: Организация маркетинговой деятельности
Authors: Белозорова Т. О.
Keywords: организационная структура
организация маркетинга
маркетинговая служба
управление маркетингом
контроль
подразделения, маркетологи
рынок
маркетинговые задачи
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Белозорова Т. О. Организация маркетинговой деятельности / Т. О. Белозорова // Управління розвитком. – 2013. - №10. – С. 6 - 8
Abstract: Рассмотрена организация маркетинговой деятельности, которая занимает одно из важнейших мест на каждом предприятии. Исследована роль маркетинга в продвижении фирмы на рынке, а соответственно, и всего спектра товаров и услуг, предлагаемых ею.
The organization of marketing activities is of great importance for each enterprise. The role of marketing in promoting the firm in the market, and the entire range of products and services has been examined.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3697
Appears in Collections:№10



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.