Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37080
Title: Аналіз контенту соціальних мереж: які типи публікацій отримують найбільшу взаємодію
Authors: Невдачина А. С.
Keywords: соціальні мережі
соцмережі
медіа
SMM
Issue Date: 2025
Citation: Невдачина А. С. Аналіз контенту соціальних мереж: які типи публікацій отримують найбільшу взаємодію / Невдачина А. С., науковий керівник : К.В. Ларіна // Universum: матеріали 22 тому студентського наукового журналу «Universum». – Вінниця : «UKRLOGOS Group», 2025. – С. 81-95.
Abstract: Наразі соціальні мережі є масштабними майданчиками, які дають брендам та компаніям можливість майже безкоштовно взаємодіяти з величезною аудиторією. SMM, як один з видів digital-маркетингу, сприяє просуванню брендів, формуванню нових комунікацій та іміджу, створенню ефекту постійної присутності, зміцненню зв’язку з аудиторією, а також, що не менш важливо, дає можливість оцінити ефективність стратегії та кожного прийнятого рішення. На тлі постійних змін алгоритмів соціальних мереж та необхідності формування ефективної маркетингової стратегії для брендів з’являється проблема визначення типу контенту, який має найбільшу залученість аудиторії, збирає найбільшу кількість реакцій та формує прихильників у довготривалій перспективі. Ця стаття присвячена аналізу ефективності різних типів контенту в соціальних мережах та рівня залученості аудиторії.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37080
Appears in Collections:Статті студентів (БЖЦМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Репозитарій Невдачина АС (наук кер Ларіна КВ).pdf514,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.