Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37083
Title: Роль керівника у впровадженні моделей якості освіти в цифровому освітньому середовищі закладу загальної середньої освіти
Authors: Будянська В. А.
Keywords: цифровізація
якість освіти
цифрове освітнє середовище
управлінська діяльність
керівник
моделі забезпечення якості
заклад загальної середньої освіти
Issue Date: 2025
Citation: Будянська В. А. Роль керівника у впровадженні моделей якості освіти в цифровому освітньому середовищі закладу загальної середньої освіти / В. А. Будянська // Інноваційна педагогіка: науковий журнал. – 2025. - Випуск 83. Т.1. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2025. – С. 99 – 106.
Abstract: Стаття присвячена дослідженню ролі керівника закладу загальної середньої освіти у впровадженні моделей забезпечення якості освіти в умовах цифровізації. Проаналізовано основні аспекти управлінської діяльності, розглянуто сучасні ефективні моделі забезпечення якості освіти. Описано кейси успішного впровадження цих моделей у закладах загальної середньої освіти. Зазначено, що такі практики сприяють не лише покращенню якості освітнього процесу, а й створенню конкурентоспроможного освітнього середовища. Підкреслено важливість поєднання традиційних підходів до управління з сучасними цифровими інструментами, що дозволяє забезпечити якісний та інноваційний освітній процес. Наголошено на тому, що подальші наукові дослідження доцільно спрямувати на детальніший аналіз результативності впроваджених моделей в умовах різних освітніх середовищ, на розроблення рекомендацій щодо підготовки керівників закладів загальної середньої освіти до ефективної діяльності в умовах цифровізації, а також на вивчення потенціалу інтеграції сучасних технологій у систему управління освітніми установами.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37083
Appears in Collections:Статті (ПІФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Будянська В.А. Стаття.pdf670,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.