Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37121
Title: | Комунікативна гнучкість як компонент soft skills майбутніх фахівців у контексті психосоціальної ковітальної взаємодії |
Authors: | Богдан Ж. |
Keywords: | комунікативна гнучкість soft skills соціальний інтелект командотворення самопрезентація ковітальна взаємодія професійна підготовка |
Issue Date: | 2025 |
Citation: | Богдан Ж. Комунікативна гнучкість як компонент soft skills майбутніх фахівців у контексті психосоціальної ковітальної взаємодії / Ж. Богдан // Особистість і суспільство: психосоціальні виміри ковітальної взаємодії: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 30 квітня 2025 р. : тези допов. – Тернопіль : ЗУНУ, 2025. - С. 96-98. |
Abstract: | У статті розглянуто комунікативну гнучкість як ключовий компонент системи soft skills майбутніх фахівців у контексті психосоціальної ковітальної взаємодії. Підкреслено її значення для ефективної адаптації, соціальної відповідальності та конструктивної міжособистісної взаємодії в умовах сучасних кризових змін. Представлено результати емпіричного дослідження, які свідчать про значні відмінності рівня комунікативних здібностей, соціального інтелекту, командотворчих умінь, організаторських якостей та навичок самопрезентації у студентів різних спеціальностей. Обґрунтовано, що комунікативна гнучкість має інтегративний характер, поєднуючи когнітивні, емоційні та поведінкові складові, і виконує системотворчу функцію в структурі soft skills. Наголошено на необхідності цілеспрямованого розвитку соціально-комунікативних навичок у межах освітнього процесу як стратегічної умови формування конкурентоспроможної та соціально активної особистості. |
URI: | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37121 |
Appears in Collections: | Статті (ПС) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Богдан_тези_2025.pdf | 305,14 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.