Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37164
Title: Ментальне здоров’я студентів в період війни: трансформація освітнього середовища через інновації
Authors: Гришин О.
Keywords: ментальне здоров’я
психологічна підтримка
ЗВО
інноваційні практики
копінг-стратегії
self-care
peer-support
Issue Date: 2025
Citation: Гришин О. Ментальне здоров’я студентів в період війни: трансформація освітнього середовища через інновації / О. Гришин // Scientific Research: Emerging Theories and Practical Breakthroughs : Collection of Scientific Papers with the Proceedings of the 1st International Scientific and Practical Conference, July 28-30, 2025. - Edinburgh, Scotland, , 2025. - P. 130–134.
Abstract: Розглянуто сучасні підходи до психологічної підтримки студентської молоді України в умовах повномасштабної війни. Визначено основні виклики, пов’язані зі зростанням рівня тривожності, депресії, емоційного виснаження та домінуванням неефективних копінг-стратегій, зокрема уникнення. Проаналізовано інноваційні практики, що реалізуються як у закладах вищої освіти, так і в ІТ-компаніях – серед них: чат-боти, мікронавчання, арттерапія, внутрішні платформи підтримки, peer-support групи. Окрему увагу приділено питанням перенесення корпоративних практик до академічного середовища. Визначено бар’єри адаптації – обмежене фінансування, інституційна культура, відмінність у цілях підтримки, а також гетерогенність студентської аудиторії. Запропоновано шляхи адаптації успішних рішень: інтеграція self-care в освітні платформи, створення цифрових ресурсів для ментального здоров’я, розвиток партнерств і волонтерських програм. Зроблено висновок про необхідність системної підтримки та масштабування прикладів ефективної трансформації психологічної допомоги, які демонструють українські ЗВО.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37164
Appears in Collections:Статті (МБА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гришин-2025-07.pdf918,76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.