Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37308
Title: Фінансова стратегія : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 072 "Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок" освітньої програми "Митний контроль" другого (магістерського) рівня
Authors: Журавльова І.
Keywords: цілепокладання
місія
бачення
дерево цілей
стратегічний аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища суб’єкта господарювання
PEST-аналіз
SWOT-аналіз
матриця фінансових стратегій Франшона – Романе
фінансова стратегія
стратегія формування фінансових ресурсів
інвестиційна стратегія
антикризова стратегія
стратегічна карта
Issue Date: 2024
Citation: Фінансова стратегія : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 072 "Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок" освітньої програми "Митний контроль" другого (магістерського) рівня [Електронне видання] / укл. І. Журавльова. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – 9 с. (Укр. мов.).
Abstract: Подано характеристику навчальної дисципліни, визначено мету та завдання її вивчення. Наведено результати навчання та компетентності, які формує навчальна дисципліна. Подано програму навчальної дисципліни та її зміст за змістовими модулями та темами. Вміщено перелік практичних та лабораторних занять / завдань та завдань для самостійної роботи. Названо форми та методи оцінювання знань здобувачів, перелік рекомендованої літератури для опанування навчальної дисципліни. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 072 "Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок" освітньої програми "Митний контроль" другого (магістерського) рівня.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37308
Appears in Collections:Методичні матеріали (ФК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ОК7 Фінансова стратегія 072 2024-2025.pdf1,14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.