Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37418
Назва: Стресостійкість школярів у період воєнних викликів: психологічні чинники та ресурси подолання
Автори: Лугова В. М.
Паславська О. В.
Безкровна Є. В.
Теми: стресостійкість
школярі
воєнні виклики
психологічні чинники
ресурси подолання
емоційний інтелект
саморегуляція
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Лугова В. М. Стресостійкість школярів у період воєнних викликів: психологічні чинники та ресурси подолання / В. М. Лугова, О. В. Паславська, Є. В. Безкровна // Modern Perspectives on Global Scientific Solutions : Collection of Scientific Papers with the Proceedings of the 5th International Scientific and Practical Conference, October 13-15, 2025. - Bergen, Norway : European Open Science Space, 2025. - Р. 255-260.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема стресостійкості школярів у період воєнних викликів як одного з ключових чинників збереження психічного здоров’я та ефективного навчання в умовах нестабільності. У статті окреслено основні ресурси подолання стресу, серед яких важливе місце займають підтримка сім’ї, взаємодія з педагогами, участь у колективних формах діяльності та використання психологічних технік самодопомоги.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37418
Розташовується у зібраннях:Статті (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2. Тези Лугова_Паславська_Безкровна.pdf586,44 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.