Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37531
Title: SWOT-АНАЛІЗ як основа формування маркетингових стратегій підприємств
Authors: Каменчук М. І.
Keywords: SWOT-аналіз
маркетингова стратегія
сильні та слабкі сторони підприємства
можливості
загрози
Issue Date: 2025
Citation: Каменчук М. І. SWOT-АНАЛІЗ як основа формування маркетингових стратегій підприємств / М.І. Каменчук // Молодіжний економічний вісник ХНЕУ ім. С. Кузнеця. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2025. – №2. – С. 75-78.
Abstract: У статті розглянуто SWOT-аналіз у формуванні маркетингових стратегій підприємств. Більш конкретно про SWOT-аналіз у формуванні маркетингових стратегій було розглянуто матричний підхід, який дозволяє структурувати результати оцінки та систематизувати стратегічні напрями розвитку компанії. Автор на основі дослідження наукових публікацій розглядає використання цього інструменту для оцінки сильних і слабких сторін організації, а також зовнішніх можливостей і загроз, що є важливими для визначення напрямів розвитку компанії. Наведено основні недоліки методу, серед яких його суб’єктивність, загальна схематичність та обмеженість у передбаченні змін. Наведено внутрішні та зовнішні фактори, що формують умови діяльності підприємства.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37531
Appears in Collections:Статті студентів (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Каменчук М_Молодіжний вісник-2-2025.pdf2,39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.