Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37531
Назва: SWOT-АНАЛІЗ як основа формування маркетингових стратегій підприємств
Автори: Каменчук М. І.
Теми: SWOT-аналіз
маркетингова стратегія
сильні та слабкі сторони підприємства
можливості
загрози
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Каменчук М. І. SWOT-АНАЛІЗ як основа формування маркетингових стратегій підприємств / М.І. Каменчук // Молодіжний економічний вісник ХНЕУ ім. С. Кузнеця. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2025. – №2. – С. 75-78.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто SWOT-аналіз у формуванні маркетингових стратегій підприємств. Більш конкретно про SWOT-аналіз у формуванні маркетингових стратегій було розглянуто матричний підхід, який дозволяє структурувати результати оцінки та систематизувати стратегічні напрями розвитку компанії. Автор на основі дослідження наукових публікацій розглядає використання цього інструменту для оцінки сильних і слабких сторін організації, а також зовнішніх можливостей і загроз, що є важливими для визначення напрямів розвитку компанії. Наведено основні недоліки методу, серед яких його суб’єктивність, загальна схематичність та обмеженість у передбаченні змін. Наведено внутрішні та зовнішні фактори, що формують умови діяльності підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37531
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Каменчук М_Молодіжний вісник-2-2025.pdf2,39 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.