Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3804
Title: BUSINESS REPUTATION AS THE STRATEGIC ADVANTAGE OF A COMPANY
Authors: Matviichuk М.
Keywords: reputation of a company
brand name
image of a company
publicity
customer loyalty
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Matviichuk М. BUSINESS REPUTATION AS THE STRATEGIC ADVANTAGE OF A COMPANY / М. Matviichuk // Управління розвитком. - 2013. - №11. - С. 95 - 97
Abstract: The article describes the necessity to develop the reputation of a company for entering the market and conducting activities for good relationship with partners and customers in order to support a good opinion about the company. The concept of "reputation" and the basic approaches to its definition, strategic steps of achieving the high level of the company’s reputation are considered.
Наведено необхідність розробки репутації компанії для виходу на ринок та проведення заходів для гарних відносин із партнерами і клієнтами з метою підтримання позитивного враження про компанію. Розглянуто поняття "репутація" та основні підходи до його визначення, встановлено стратегічні кроки досягнення високого рівня репутації компанії.
Приведена необходимость разработки репутации компании для выхода на рынок и проведения мероприятий для хороших отношений с партнерами и клиентами с целью поддержания положительного впечатления о компании. Рассмотрено понятие "репутация" и основные подходы к его определению, установлены стратегические шаги достижения высокого уровня репутации компании.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3804
Appears in Collections:№11

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Matviichuk M. BUSINESS REPUTATION AS THE STRATEGIC ADVANTAGE OF A COMPANY.pdf261,15 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.