Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/380
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКраснощок О. І.-
dc.date.accessioned2012-05-14T12:59:18Z-
dc.date.available2012-05-14T12:59:18Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКраснощок О. І. Розробка комплексу маркетингових досліджень на зовнішньому ринку / О. І. Краснощок // Управління розвитком. - 2012. - №2. - С. 25en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/380-
dc.description.abstractРозглянуто маркетингову діяльність підприємства при виході на зовнішні ринки та запропоновано практичні рекомендації щодо вдосконалення інформаційного забезпечення міжнародних маркетингових досліджень підприємства.en_US
dc.description.abstractThe article considers the marketing activities of companies in entering foreign markets and practical recommendations for improving information management market research company.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидаництво ХНЕУen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectдослідженняen_US
dc.subjectкомплекс маркетингових дослідженьen_US
dc.subjectінформація.en_US
dc.titleРОЗРОБКА КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ЗОВНІШНЬОМУ РИНКУen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 339.13.017:339.5en_US
Располагается в коллекциях:№2



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.