Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/380
Назва: РОЗРОБКА КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ЗОВНІШНЬОМУ РИНКУ
Автори: Краснощок О. І.
Теми: маркетингова діяльність
дослідження
комплекс маркетингових досліджень
інформація.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видаництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Краснощок О. І. Розробка комплексу маркетингових досліджень на зовнішньому ринку / О. І. Краснощок // Управління розвитком. - 2012. - №2. - С. 25
Короткий огляд (реферат): Розглянуто маркетингову діяльність підприємства при виході на зовнішні ринки та запропоновано практичні рекомендації щодо вдосконалення інформаційного забезпечення міжнародних маркетингових досліджень підприємства.
The article considers the marketing activities of companies in entering foreign markets and practical recommendations for improving information management market research company.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/380
Розташовується у зібраннях:№2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.