Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3827
Title: ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ТОРГІВЕЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА РАХУНОК INTERNET-ТОРГІВЛІ
Authors: Пуголовкіна М. О.
Keywords: Internet-торгівля
альтернативна торгівля
глобалізація торгівлі
особливості Internet-торгівлі
Internet-магазини
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Пуголовкіна М.О. Підвищення ефективності торгівельної діяльності за рахунок Internet-торгівлі / М.О. Пуголовкіна // Управління розвитком. - 2013. - №11. - С. 113 - 116
Abstract: Розглянуто питання підвищення ефективності торгівельної діяльності за рахунок Internet-торгівлі, висвітлено питання визначення чинників для оцінювання цільової аудиторії, а також вказані основні переваги та недоліки використання Internet-торгівлі.
Рассмотрены вопросы повышения эффективности торговой деятельности за счет Internet-торговли, освещены вопросы определения факторов для оценки целевой аудитории, а также указаны основные преимущества и недостатки использования Internet-торговли.
The issues of increasing the efficiency of trading activities through Internet trade are discussed, the problems of determining the factors for evaluating the target audience are revealed, as well as the main advantages and disadvantages of Internet trade usage are identified.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3827
Appears in Collections:№11



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.