Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/385
Название: ВИКОРИСТАННЯ ТЕОРІЇ АРХЕТИПІВ У ПРАКТИЦІ БРЕНДИНГУ
Авторы: Поліканова А. В.
Ключевые слова: архетип
бренд
брендинг
підсвідомість.
Дата публикации: 2012
Издательство: Видаництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Поліканова А. В. Використання теорії архетипів у практиці брендингу / А. В. Поліканова // Управління розвитком. - 2012. - №2. - С. 27-29
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто питання застосовності концепції архетипу до брендингу, визначення ефективності архетипу і його безпосереднього впливу на підсвідомість споживача.
Dealing with the ways in which the concept of archetype may be applied to branding, the article also discusses how the archetype efficiency is calculated and how much of an impact it has directly on the consumer’s subconsciousness.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/385
Располагается в коллекциях:№2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Поліканова А. В. Використання теорії архетипів у практиці брендингу.pdf282,66 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.