Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/385
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПоліканова А. В.-
dc.date.accessioned2012-05-15T11:19:53Z-
dc.date.available2012-05-15T11:19:53Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПоліканова А. В. Використання теорії архетипів у практиці брендингу / А. В. Поліканова // Управління розвитком. - 2012. - №2. - С. 27-29en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/385-
dc.description.abstractРозглянуто питання застосовності концепції архетипу до брендингу, визначення ефективності архетипу і його безпосереднього впливу на підсвідомість споживача.en_US
dc.description.abstractDealing with the ways in which the concept of archetype may be applied to branding, the article also discusses how the archetype efficiency is calculated and how much of an impact it has directly on the consumer’s subconsciousness.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидаництво ХНЕУen_US
dc.subjectархетипen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectбрендингen_US
dc.subjectпідсвідомість.en_US
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ТЕОРІЇ АРХЕТИПІВ У ПРАКТИЦІ БРЕНДИНГУen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 659.126en_US
Располагается в коллекциях:№2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Поліканова А. В. Використання теорії архетипів у практиці брендингу.pdf282,66 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.