Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/385
Title: ВИКОРИСТАННЯ ТЕОРІЇ АРХЕТИПІВ У ПРАКТИЦІ БРЕНДИНГУ
Authors: Поліканова А. В.
Keywords: архетип
бренд
брендинг
підсвідомість.
Issue Date: 2012
Publisher: Видаництво ХНЕУ
Citation: Поліканова А. В. Використання теорії архетипів у практиці брендингу / А. В. Поліканова // Управління розвитком. - 2012. - №2. - С. 27-29
Abstract: Розглянуто питання застосовності концепції архетипу до брендингу, визначення ефективності архетипу і його безпосереднього впливу на підсвідомість споживача.
Dealing with the ways in which the concept of archetype may be applied to branding, the article also discusses how the archetype efficiency is calculated and how much of an impact it has directly on the consumer’s subconsciousness.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/385
Appears in Collections:№2



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.