Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3872
Назва: ОБҐРУНТУВАННЯ ВИБОРУ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗОВНІШНЬОМУ РИНКУ
Автори: Місевра В. Г.
Теми: ціна
стратегія ціноутворення
зовнішній ринок
вибір цінової стратегії
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Місевра В.Г. Обгрунтування вибору цінової стратегії підприємства на зовнішньому ринку / В.Г. Місевра // Управління розвитком. - 2013. - №12. - С. 16 - 18
Короткий огляд (реферат): Розглянуто цінові стратегії підприємства на зовнішньому ринку. Визначено, що поглиблений аналіз стратегій та умов їх використання на зовнішньому ринку дозволив врахувати вплив факторів зовнішнього середовища.
Рассмотрены ценовые стратегии предприятия на внешнем рынке. Определено, что углубленный анализ стратегий и условий их применения на внешнем рынке позволил учесть влияние факторов внешней среды.
Prices strategies of an enterprise at the international market were studied. It was determined that deep analysis of the strategies and terms of their usage allowed to take into account the external factors.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3872
Розташовується у зібраннях:№ 12



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.