Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3873
Title: РЕКЛАМНЕ БЮДЖЕТУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ В УМОВАХ ЗДІЙСНЕННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Authors: Дем'янова Д. Ю.
Keywords: рекламне бюджетування
міжнародна рекламна діяльність
бюджет міжнародної рекламної кампанії
статті рекламного бюджету
методи бюджетування
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Дем'янова Д.Ю. Рекламне бюджетування на підприємстві в умовах здійснення зовнішньоекономічної діяльності / Д.Ю. Дем'янова // Управління розвитком. - 2013. - №12. - С. 18 - 21
Abstract: Визначено роль рекламного бюджетування на підприємстві в умовах здійснення зовнішньоекономічної діяльності та його відмінності від рекламного бюджетування на внутрішньому ринку. Розглянуто основні методи розрахунку величини рекламного бюджету підприємства на зовнішньому ринку та визначено особливості їх застосування.
Определены роль рекламного бюджетирования на предприятии в условиях осуществления внешнеэкономической деятельности и его отличия от рекламного бюджетирования на внутреннем рынке. Рассмотрены основные методы расчета величины рекламного бюджета предприятия на внешнем рынке и определены особенности их применения.
The article defined the role of an advertising budgeting in the company in terms of conducting foreign economic activity and its differences from an advertising budgeting at the domestic market. The author considered the main methods of calculating the value of an advertising budget at foreign markets and identified the peculiarities of their use.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3873
Appears in Collections:№12



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.