Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3887
Title: ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ УЛОВКИ ВЛИЯНИЯ НА ПОКУПАТЕЛЕЙ
Authors: Мартынова В. В.
Халимон М. В.
Keywords: маркетинговый ход
маркетинг
маркетологи
продажи
продукты
товары
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Мартынова В.В., Халимон М.В. Психологические уловки влияния на покупателей / В.В. Мартынова., М.В. Халимон // Управління розвитком. - 2013. - №12. - С. 47 - 48
Abstract: Рассмотрено проявление основных психологических уловок и маркетинговых ходов в супермаркетах, которые непосредственно влияют на выбор покупателей в современных рыночных условиях. Также показаны данные уловки на конкретных примерах и раскрыто их влияние на прибыль супермаркетов.
Розглянуто прояв основних психологічних прийомів і маркетингових ходів у супермаркетах, які безпосередньо впливають на вибір покупців. Також наведено дані прийоми на конкретних прикладах і показано їх вплив на прибуток супермаркетів.
The basic psychological techniques and marketing mixes in supermarkets, which have a direct impact on consumers' choice have been discussed. Also these tricks have been shown by the particular examples and their influence on supermarkets' profits have been revealed.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3887
Appears in Collections:№12



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.