Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3937
Назва: ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК СПОЖИВЧОГО РИНКУ ТА ЯКОСТІ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ В ЕКОНОМІЧНІЙ СИСТЕМІ
Автори: Шевчук О. В.
Теми: споживчий ринок
формування якості людського капіталу
задоволення потреб
ефективне функціонування ринку
послуги
потребительский рынок
формирование качества человеческого капитала
удовлетворение потребностей
эффективное функционирование рынка
услуги
consumer market
the formation of human capital quality
need satisfaction
efficient market functioning
services
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Шевчук О.В. Взаємозв`язок споживчого ринку та якості людського капіталу в економічній системі / О.В. Шевчук // Економіка розвитку. - 2013. - №3. - С. 12 - 15
Короткий огляд (реферат): Досліджено взаємозв’язок між розвитком людського капіталу та функціонуванням внутрішнього споживчого ринку країни. Зазначено, що разом із факторами розвиненості високих технологій зростає роль забезпечення розвитку людського капіталу. Обґрунтовано, що споживчий ринок здійснює беззаперечний позитивний вплив на підвищення якості людського капіталу, що, у свою чергу, спричиняє прискорення соціально-економічного розвитку. Зроблено висновок, що високоінтелектуальний і кваліфікований людський капітал із домінуючими ментальними рисами самодіяльності та суспільної відповідальності в сучасних умовах є однією з найважливіших складових розвитку споживчого ринку.
Исследована взаимосвязь между развитием человеческого капитала и функционированием внутреннего потребительского рынка страны. Отмечено, что вместе с факторами развития высоких технологий возрастает роль обеспечения развития человеческого капитала. Обосновано, что потребительский рынок осуществл¬яет безоговорочное положительное влияние на повышение качества человечес¬кого капитала, что, в свою очередь, влечет ускорение социально-экономического развития. Сделан вывод, что высокоинтеллектуальный и квалифицированный человеческий капитал с доминирующими ментальными чертами самодеятельности и общественной ответ¬ственности в современных условиях является одной из важнейших составляющих развития потребительского рынка.
The article examines the relationship between human resources and the operation of domestic consumer market. It has been marked out that along with the factors of the development of high technology the role of human capital development is also growing. It has been substantiated that the consumer market has an undeniable positive impact on improving the quality of human capital, which in turn causes accelerated socioeconomic development. As a result, highly intellectual and skilled human capital with the dominant mental traits of initiative and social responsibility in today's environment is a critical component of the consumer market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3937
Розташовується у зібраннях:№ 3



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.