Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3943
Title: ВИКОРИСТАННЯ SWOT-АНАЛІЗУ ПРИ ВИЗНАЧЕННІ ВІДНОСИН ПІДПРИЄМСТВА З ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ
Authors: Журавель Н. О.
Keywords: SWOT-аналіз
стратегічний аналіз
зовнішнє та внутрішнє середовища підприємства
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Журавель Н.О. Використання SWOT-аналізу при визначенні відносин підприємства з постачальниками / Н.О. Журавель // Управління розвитком. - 2013. - №12. - С. 123 - 126
Abstract: Розглянуто використання методики проведення SWOT-аналізу в практичній діяльності підприємства. Запропоновано враховувати результати дослідження зовнішнього та внутрішнього середовищ підприємства в процесі формування взаємовідносин із постачальниками.
Рассмотрено использование методики проведения SWOT-анализа в практической деятельности предприятия. Предложено учитывать результаты исследования внешней и внутренней сред предприятия в процессе формирования взаимоотношений с поставщиками.
The article deals with the use of methods of SWOT-analysis in the practical activities of a company. It has been offered to take into account the results of the external and internal environment in the formation of relationships with suppliers.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3943
Appears in Collections:№12



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.