Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3975
Title: Визнечення та моделі розробки бренда
Authors: Бурлака С. М.
Keywords: маркетинг
бренд
брендинг
ринок
торгова марка
покупець
стратегія
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Бурлака С. М. Визнечення та моделі розробки бренда / С. М. Бурлака // Управління розвитком. – 2013. - №10. – С. 32 - 33
Abstract: Розглянуто сутність поняття "бренд" як одного з найважливіших елементів маркетингового просування товарів, виділено його особливості та види. Вивчено особливості формування та місце на ринку відомих українських брендів.
The essence of "brand" concept as one of the major elements of marketing advancement of the goods, its features and kinds are discussed. The peculiarities of the formation and a place in the market of known Ukrainian brands are studied.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3975
Appears in Collections:№10



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.