Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4194
Назва: The development of the notion of the content and structure of communication activity process in economics
Автори: Naumik K. G.
Теми: production
performance
communication
communicant
process
need
economy
effect
виробництво
діяльність
комунікація
комунікант
процес
потреба
економіка
ефект
производство
деятельность
коммуникация
коммуникант
процесс
потребность
экономика
эффект
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Naumik K. The development of the notion of the content and structure of communication activity process in economics / K. Naumik // Економіка розвитку. ‒ 2013. ‒ № 3. ‒ С. 110-114.
Короткий огляд (реферат): The article deals with scientific approaches to modelling the process of communication in management and economics. The author divided communication models into classic, linear and non-linear ones, and carried out the comparative analysis of their elements. The conclusion on the necessity for a motivational and activity approach to studying the communication process in the economy was made. As a result, the author improved the communication model, introducing the categories of "need" and "production cycle", and considering the model in the aspect of the process of communication products production and communication capital formation.
Розглянуто наукові підходи до моделювання процесу комунікації в управлінні й економіці. Моделі комунікацій розподілені автором на групи, а саме класичні, лінійні й нелінійні моделі. Проведено порівняльний аналіз їх елементів. Зроблено висновок про необхідність використання мотиваційно-діяльнісного підходу під час вивчення процесу комунікацій в економіці. У результаті автором удосконалена модель комунікацій, у яку введені категорії "потреба" й "цикл виробництва", сама ж модель розглянута в аспекті процесу виробництва комунікаційних продуктів і формування комунікаційного капіталу.
Рассмотрены научные подходы к моделированию процесса коммуникации в управлении и экономике. Модели коммуникаций распределены автором на группы, а именно классические, линейные и нелинейные модели. Проведен сравнительный анализ их элементов. Сделан вывод о необходимости использования мотивационно-деятельностного подхода при изучении процесса коммуникаций в экономике. В результате автором усовершенствована модель коммуникаций, в которую введены категории "потребность" и "цикл производства", сама же модель рассмотрена в аспекте процесса производства коммуникационных продуктов и формирования коммуникационного капитала.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4194
Розташовується у зібраннях:№ 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
110-114.pdf3,24 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.