Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4312
Title: ОСОБЛИВІСТЬ І ЕФЕКТИВНІСТЬ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ У МАРКЕТИНГОВІЙ ПОЛІТИЦІ ПІДПРИЄМСТВ
Authors: Міщенко І. Ю.
Keywords: реклама
Інтернет-реклама
Інтернет-користувачі
маркетингова політика
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Міщенко І. Ю. Особливість і ефективність інтернет-реклами у маркетинговій політиці підприємств / І. Ю. Міщенко // Управління розвитком. - 2013. - № 15. - С. 100-103.
Abstract: Розглянуто питання, що стосуються змісту Інтернет-реклами в системі управління маркетинговою діяльністю, визначено головні переваги, які роблять її більш ефективною, а також розглянуто її недоліки, види та їх зміст. Запропоновано обґрунтування ролі Інтернет-реклами у формуванні поведінки споживача.
Рассмотрены вопросы, касающиеся содержания Интернет-рекламы в систе¬ме управления маркетинговой деятельностью, определены главные преимущества, которые делают ее более эффективной, а также рассмотрены ее недостатки, виды и их содержание. Предложено обоснование роли Интернет-рекламы в формировании поведения потре¬бителя.
The issues related to the content of Internet advertising in the system of marketing management were discussed, the main advantages which make it more effective were defined, and also its disadvantages, types and their content were studied. The justification of the role of Internet advertising in shaping consumer behaviour was offered.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4312
Appears in Collections:№15



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.