Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/431
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМасляк Т. А.-
dc.date.accessioned2012-05-22T12:47:02Z-
dc.date.available2012-05-22T12:47:02Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationМасляк Т. А. Формування маркетингової стратегії на підприємстві / Т. А. Масляк // Управління розвитком. - 2012. - №2. - С. 50-52en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/431-
dc.description.abstractРозглянуто сутність маркетингової стратегії підприємства та її роль у його діяльності, основні етапи процесу розробки і вибору стратегії маркетингу, яка передбачає певну схему поведінки підприємства на ринку.en_US
dc.description.abstractThe article discusses the essence of the marketing strategy of the company and its role in its activities, the main stages of the design and choice of marketing strategy, which includes a pattern of enterprises behavior on the market.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидаництво ХНЕУen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectвиди маркетингових стратегійen_US
dc.titleФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 339.13en_US
Располагается в коллекциях:№2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Масляк Т. А. Формування маркетингової стратегії на підприємстві.pdf237,06 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.