Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/431
Title: ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Authors: Масляк Т. А.
Keywords: маркетинг
маркетингова стратегія
види маркетингових стратегій
Issue Date: 2012
Publisher: Видаництво ХНЕУ
Citation: Масляк Т. А. Формування маркетингової стратегії на підприємстві / Т. А. Масляк // Управління розвитком. - 2012. - №2. - С. 50-52
Abstract: Розглянуто сутність маркетингової стратегії підприємства та її роль у його діяльності, основні етапи процесу розробки і вибору стратегії маркетингу, яка передбачає певну схему поведінки підприємства на ринку.
The article discusses the essence of the marketing strategy of the company and its role in its activities, the main stages of the design and choice of marketing strategy, which includes a pattern of enterprises behavior on the market.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/431
Appears in Collections:№2



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.