Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/432
Название: ІННОВАЦІЙНІСТЬ ЯК ОСНОВА ЯКІСНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ
Авторы: Штомпель Д. І.
Ключевые слова: інноваційність,
маркетингова стратегія
модель маркетингової поведінки.
Дата публикации: 2012
Издательство: Видаництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Штомпель Д. І. Інноваційність як основа якісної макетингової стратегії / Д. І. Штомпель // Управління розвитком. - 2012. - №2. - С. 52-54
Краткий осмотр (реферат): На основі взаємозв’язку ринку з інноваціями розглянуто підходи до формування маркетингової стратегії підприємства за етапами та обраною моделлю поведінки підприємства на ринку
Approaches to the process of developing marketing strategy in accordance with the selected stages and models of enterprise`s behavior in the market have been discovered on the basis of links between the market and innovations.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/432
Располагается в коллекциях:№2



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.