Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/432
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШтомпель Д. І.-
dc.date.accessioned2012-05-22T12:53:46Z-
dc.date.available2012-05-22T12:53:46Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationШтомпель Д. І. Інноваційність як основа якісної макетингової стратегії / Д. І. Штомпель // Управління розвитком. - 2012. - №2. - С. 52-54en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/432-
dc.description.abstractНа основі взаємозв’язку ринку з інноваціями розглянуто підходи до формування маркетингової стратегії підприємства за етапами та обраною моделлю поведінки підприємства на ринкуen_US
dc.description.abstractApproaches to the process of developing marketing strategy in accordance with the selected stages and models of enterprise`s behavior in the market have been discovered on the basis of links between the market and innovations.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидаництво ХНЕУen_US
dc.subjectінноваційність,en_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectмодель маркетингової поведінки.en_US
dc.titleІННОВАЦІЙНІСТЬ ЯК ОСНОВА ЯКІСНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 005.591.6:[658.8:005.21]en_US
Располагается в коллекциях:№2



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.