Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/432
Title: ІННОВАЦІЙНІСТЬ ЯК ОСНОВА ЯКІСНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ
Authors: Штомпель Д. І.
Keywords: інноваційність,
маркетингова стратегія
модель маркетингової поведінки.
Issue Date: 2012
Publisher: Видаництво ХНЕУ
Citation: Штомпель Д. І. Інноваційність як основа якісної макетингової стратегії / Д. І. Штомпель // Управління розвитком. - 2012. - №2. - С. 52-54
Abstract: На основі взаємозв’язку ринку з інноваціями розглянуто підходи до формування маркетингової стратегії підприємства за етапами та обраною моделлю поведінки підприємства на ринку
Approaches to the process of developing marketing strategy in accordance with the selected stages and models of enterprise`s behavior in the market have been discovered on the basis of links between the market and innovations.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/432
Appears in Collections:№2



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.