Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4374
Название: Напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю на підприємствах машинобудівної галузі
Другие названия: Направления совершенствования управления марктеинговой деятельностью на предприятиях машиностроительной отрасли
Areas of improvement marketing activities at engineering enterprises
Авторы: Руденко Ю. В.
Руденко Ю. В.
Rudenko Y. V.
Ключевые слова: машинобудування
управління
маркетингова діяльність
машиностроение
управление
маркетинговая деятельность
engineering
management
marketing activity
Дата публикации: 2013
Издательство: НТУ «ХПІ»
Библиографическое описание: Руденко Ю.В. Напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю на підприємствах машинобудівної галузі / Ю.В. Руденко // Менеджмент підприємств в умовах глобалізації, реструктуризація та розвиток підприємств, податкова складова діяльності підприємств: Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми соціально-економічного розвитку підприємств» (Харків, 24–25 жовтня 2012 р.). – Харків: НТУ «ХПІ», 2013. – С. 32–34.
Краткий осмотр (реферат): Визначено проблемні аспекти маркетингу на промислових підприємствах. Запропоновано напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю на підприємствах машинобудування.
Определены проблемные аспекты маркетинга на промышленных предприятиях. Предложены направления совершенствования управления маркетинговой деятельностью на предприятиях машиностроения.
The author identifies marketing problems at industry. He suggests directions of improving the management of marketing activities at mechanical engineering.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4374
Располагается в коллекциях:Статті (М)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.